Never knew you could love kids this much, in such a short time!

18 november 2012 - Akuse, Ghana

Hoii allemaal,

bijzonder hoeveel je in zo een korte tijd van elf onbekende kinderen kan gaan houden.. Ze zijn allemaal speciaal en of ze nu groot of klein zijn; ze vinden allemaal de aandacht en liefde die ik ze geef heel fijn. Daarbij vind ik het natuurlijk fijn om hen dit te kunnen geven! De kleinsten knuffelen graag, zitten graag op schoot, zingen en dansen graag samen of trekken gekken bekken met ons; superschattig! De wat groteren vinden het fijn om met ons te kletsen en gek te doen, maar ook aan hen merk je dat ze af en toe een aai over hun bol, een goedkeurende lach of opmerking of een schouderklop nodig hebben. Het voelt goed hen dit te kunnen geven!

Van de week veel bij een soort hotel gezeten met Fleur om aan ons onderzoek te werken, dat ging erg lekker: ook fijn om bij een restaurantje te kunnen lunchen af en toe; even kiezen wat je wil eten en supergoedkoop! Alleen zijn de HORRORinsecten hier echt zoo groot en die halen je een beetje uit je concentratie: muggen, en bizar grote wespen en mieren (rood en zwart)! En zoals de meesten van jullie op mijn Facebook konden lezen: kakkerlakken en grote spinnen zitten hier in de wc, speciaal voor als ik 's avonds ga!

De komende 19 dagen en 2uur ga ik me samen met Fleur ongelofelijk hard storten op ons onderzoek. Natuurlijk ook op de kids die helemaal gelukkig worden van aanmaaklimonade en een snoepje, heerlijk! En hopen dat ik door onze zuivel- en fruitaankopen wat meer vitaminen binnen krijg zodat ik niet meer ziek word!!

Een dikke kus en knuffel vanuit Ghana, en de groetjes van Afie (ons 'liefje') en Tobe (ons 'lekker ding')!

1. Jas bar en pastapipo:
    18 november 2012
    Hee kylem,

Leuk weer een verhaal te lezen van jou! Getver die beesten, ik lees t al zou niks voor mij wezen, ik ga hier al rennen voor een wesp:) En die kindjes, toch mooi dat je hun even een goed gevoel kan geven!! Nou heel veel succes met jullie onderzoek. Niet meer ziek worden he!! Hier gaat alles goed.....lekker druk! dikke x van ons 3
  2. Fenna:
    18 november 2012
    Wat mooi! Geniet van de kans die de kids je bieden om lief voor ze te mogen zijn! Je zal ze vast enorm gaan missen
  3. Corina:
    19 november 2012
    Hoi meis, wat heerlijk om zulke verhalen te lezen. Behalve die beestjes dan. Succes met je onderzoek!!! Zelfs esmee vindt het geweldig wat je allemaal doet. Zet hem op nog ff.
  4. Kylie:
    19 november 2012
    Hello lieverdss,
    Thnxx komt helemaal goed met mijn onderzoek en ook met de kids! Nog eventjes en dan hoef ik die enge beesten en die overdreven hitte niet meer te verdragen :) Alhoewel de kids een hoop goedmaken! Toch zal ik ook blij zijn als ik weer in het koude kikkerlandje sta met de vriezende wind in mijn BRUINE gezicht! Hahaha tot gauw, liefs!
  5. Pap en Mam:
    21 november 2012
    Heej.........kijk dat klinkt allemaal leuk!! Nou geniet nog maar even van die zon...want het is hier soms echt fris.
    Ik heb al een dubbel dekbed voor je klaarliggen en een warme pyama voor de 7e!