Roodbruin!

12 maart 2014 - Akuse, Ghana

Lieve allemaal,

Vorige week ben ik ontzettend verbrand, op een gegeven moment was ik zo rond de 45graden en wisten we echt even niet meer hoe dat beter kon gaan. Gelukkig was hier een oude slimme typisch Afrikaanse vrouw die aanbeval mij met klei in te smeren, dus ik heb hier heerlijk in een stinkend modderbad gezeten. Gelukkig heeft het geholpen en voel ik me langzaamaan steeds beter. En veranderd mijn rode huid in mooi bruin!

Gisteren hebben we cadeautjes uitgedeeld en stroopwafels en spekkies. De kinderen waren helemaal gelukkig! Afie is inmiddels ook helemaal los en is weer mijn grote lieve kleine knuffelmeisje en ik geniet er volop van om bij haar te kunnen zijn!

Het eerste gedeelte van de put is in aanbetaling en dus komen zij volgende week bouwen, wij zijn benieuwd!

Heel veel liefs,

Kielie

1. Pap en Mam:
    12 maart 2014
    Heej lieve pip, gelukkig dat je opknapt! Waar modder al niet goed voor is! Fijn dat volgende week de start wordt ingezet, ben ook benieuwd naar de bouw en wens jullie alvast heel veel suc6. Knuffelse met Afie en geniet ervan! :) xxx, groetjes daar en jij een dikke knuffel van ons!
  2. Kylie:
    13 maart 2014
    Dank je :) komt vast goed! Groetjes terug :)
    En heel veel liefs en een knuffel van mij!
  3. Oma en opa:
    16 maart 2014
    hee kylie daar wordt je niet vrolijk van om zo te verbranden blij dat het beterder gaat ja modder is een soort van masker toch weer ergens goed voor gelukkig.
    leuk dat de bouw in zicht is leuk succes kylie fijn dat je het naar je zin heb met de kindertjes. gr. liefs opa oma.
  4. Fenna:
    16 maart 2014
    Ai.... maar wel een lekker modderbadje gehad lees ik! Ik ben net als je mama erg benieuwd naar de bouw:) Suc6!
  5. Corina:
    16 maart 2014
    Spannenddddd! wij hopen dat het allemaal voorspoedig gaat.
    Zorg goed voor jezelf!!!!
    Liefss Corina en Esmee
  6. Ilona:
    18 maart 2014
    Hè wat naar dat je zo verbrand was joh, maar fijn dat er zomaar een beautycenter opdook met modderbad ;-). Hoop dat je er nu helemaal geen last meer van hebt en dat de bouw voorspoedig verloopt!! Dikke kus!