This is how I feel..!

10 november 2012 - Akuse, Ghana

Bonsoir!

Tijdje terug dat ik wat heb geschreven dus ik dacht; het wordt weer eens tijd..

De kinderen zijn en blijven leuk, lief, gezellig en schattig! Eentje zit op dit moment mijn schoen te aaien en zegt "your shoe is nice"! Onderzoek begint ook eindelijk vorm te krijgen!

Toch begin ik Nederland een beetje te missen, vooral het eten en de gezelligheid thuis! Dus ik begin langzaamaan wel een beetje af te tellen. Deze ervaring had ik voor geen goud willen missen, vooral het met de kinderen zijn is zo leuk en het is fijn hen een liefdevolle tijd te kunnen geven. Ik zal ze missen als ik weg ben.
Ik denk alleen dat ik meer geschikt ben voor het rondreizen, omdat je dan indrukken blijft krijgen, veel dingen ziet, nieuwe mensen ontmoet en bezig blijft. Hier voelt het alsof je tijdelijk je thuis hebt ingeruild voor een ander thuis en dat heeft net als thuis fijne en iets minder fijne kanten.. Ook heb je veel meer tijd om na te denken wanneer je op een vaste plek zit, en zoals de meesten van jullie weten: ik ben een denker en dat is niet altijd even goed voor mijn hart :)

Nog een kleine vier weken, waarin ik mij vooral zal richten op het plezier dat ik aan de kinderen beleef en aan het onderzoek dat wij voor school doen..!

Tot gauw allemaal,
liefs Kylie

1. Pap en Mam:
    10 november 2012
    Heej Kylie,

leuk dat je weer iets schrijft......fijn dat het nog leuk is bij de kids en super dat je je zo inzet voor je onderzoek.

Vervelend dat je thuis al een beetje begint te missen , maar kom op.....je bent bijna alweer op de helft. Dus nog even....en dan kom je weer naar huis. Probeer daar lekker bezig te zijn en te blijven.....we tellen met je mee. Maar blijf je richten op de kids en maak er nog een leuke en productieve tijd van. Komt goed schatje......
  2. Kylie:
    10 november 2012
    Je bent lief :)

En het is alweer een stukje beter: Afie heeft gister op m'n schoot geslapen en net weer, echt zoo lief! Ik probeer even een foto te uploaden!
  3. Judith:
    11 november 2012
    jaaaa ik wil foto's zien. Geniet van je tijd daar, voor je het weet is het weer voorbij! Zal wel weer blij zijn als je weer hier bent om gezellig bij te kletsen! Tot snel xx
  4. Sheila:
    12 november 2012
    Geniet er maar van meisje, voordat je het weer is het alweer omgevlogen!!!

Liefs..
  5. Sheila:
    12 november 2012
    Weer = weet (handig via de telefoon)
  6. Oma en opa:
    13 november 2012
    hallo kylie ja kind je bent alweer op de helft nog even en dan kan je al weer af gaan tellen geniet er nog van ook van het lekkere warme weer hier is het maar koud vind oma heel veel liefs van opa oma xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx