Beestjes.., beeeeeeestjes!

25 maart 2014 - Akuse, Ghana

Lieve allemaal,

zoals de meesten van jullie weten is mijn broer vrijdag aangekomen. Ik stond in zijn hotel op 'm te wachten, echt superleuk!

De insecten hier zij allemaal drie keer zo groot of met engere kleuren.., zwarte wespen of met blauwe vleugels, duizendpoten van dik tien centimeter en van de week zagen we een kleine Schorpioen! Heel tof, maar ook helemaal niks! Gisteravond hebben we vuurvliegjes gezien, echt supermooi!

Gister zijn we naar de markt geweest en bij Lee, de broer van de chief langsgeweest, super om hem weer te zien! We zijn ook nog even langs de rivier gereden om een stukje met een vissersman in zijn kano naar de netten te varen; pretty AWESOME!!

Vandaag komen de mannen om de put af te maken als het goed is. Hopelijk zijn alle materialen er!! De badkamer ziet er al wel SUPER MOOI uit en de buitenkant van het huis knapt ook mooi op! Het wordt een mooi veilig onderdak. We proberen ook om een nieuw project te zoeken, maar dat is lastig als je weinig mensen kent. Ik ben benieuwd!

Tot gauw, veel liefs,

Kylie

1. Pap en Mam:
    25 maart 2014
    Wauw dat klinkt goed! Alle verbouwingen....fijn dat het stuk voor stuk gebeurt. Komt vast en zeker helemaal goed.
    Beestjes vieren carnaval, haha.....Maar niet alles lijkt me leuk....vooral die schorpioen niet. Die vuurvliegjes wel, doet me aan 20 jaar geleden in Limburg denken. Dus jullie hebben gisteravond genoten! Suc6 weer......en geniet ervan allemaal!
  2. Christien:
    25 maart 2014
    Sterkte met de beestjes en blijf uit de buurt van de schorpioen.
    Heel fijn dat alles een beetje opschiet en het lijkt me super leuk voor je dat je broer je opzoekt!
    Geniet ervan!
  3. Oma en opa:
    26 maart 2014
    hee kylie en bjorn hoe gaat het leuk dat jullie nu samen zijn,heerlijk genieten maar al die beestjes een beetje eng wat fijn dat het allemaal lukt met de verbouwingen super, maar voor een schopioen kan je beter een blokje omlopen denk ik.
    hoe is het met de warmte is het een beetje te doen.
    nou een dikke knuffel van opa en oma en succes met alles xxxx
  4. Kylie:
    26 maart 2014
    Bedankt voor jullie reacties! Die Schorpioen is inderdaad minder fijn, maar die was tot nu toe eenmalig.. En die vuurvliegjes deden mij daar ook al aan denken mam! Ja, hopen dat alles af is voor we weggaan hahaha, Fingers crossed! Liefs