Zachtjes tikt de regen op m'n tentdoek!

20 maart 2014 - Akuse, Ghana

Lieve allemaal,

vanmiddag zijn er eindelijk spullen voor de waterpomp gebracht. Vanaf morgen wordt er geboord en wordt de pomp gemaakt! Ook zullen zij het huis renoveren en komt er een wc en een douche!!

Op dit moment lig ik in mijn tent terwijl er een zware regenbui aankomt, met onweer. Hopen dat alles een beetje houdt! En voor het onweer gooi ik de iPad maar even op vluchtstand in m'n koffer. (Dit schreef ik gisteravond en het stuk dat ik er net aan vast heb getypt is dus niet opgeslagen, dus begin ik opnieuw..)

Het is droog seizoen hier, dus veel veel te  warm voor Nederlanders die net uit de winter komen.. Als je wilt dat de regen losbarst om af te koelen en te douchen gebeurd dat niet.., maar wel als je dan eindelijk eens onder een Timon en Pumba sterrenhemel zit en er van kan genieten. Zeker als de flitsen van onweer van verderop erdoorheen knallen (pretty awesome!!). Balen alleen als het dan dichttrekt en losbarst.

Dit is overigens de derde keer dat ik dit blog probeer te schrijven dus ik ben inmiddels mijn tent uit, in de heerlijke regenlucht met een koel windje. Het jammere is dat het straks bloedheet wordt omdat het is afgekoeld, dus dat wordt weer een dagje schaduwjacht!

Wel heerlijk om je tent uit te komen in je onderbroek en hemd (omdat je er dan uit moet rennen omdat het veeeeeeeel te warm wordt) en dat Afie dan naar je staat te lachen, heerlijk om hier te zijn! En ook super dat Bjorn morgen komt, supergedelegeerden zin in! Ben benieuwd hoe die het vindt :)

Voor nu veel liefs vanuit Ghana,

Kylie/Aunty Kielie

1. Oma en opa:
    22 maart 2014
    hee lieve kylie dus jullie hebben nu water heerlijk om af te koelen beter dan die plensbuien maar als het zo heet is dan is dat ook heerlijk natuurlijk leuk dat bjorn er is en die treft het met douch w.c enz.nou ben benieuwd hoe hij het ervaart.
    lekker genieten van elkaar en je mag trots zijn kylie zijn wij ook dat je dit allemaal op pootjes hebt gezet knap liefs voor jullie gr.en een dikke knuffel van ons oma opa xxxx