Het aftellen is begonnen!

3 april 2014 - Akuse, Ghana

Lieve allemaal,

Na drie heerlijke dagen genieten in Akosombo en alle souvenirs gescoord te hebben, zijn we weer terug in het weeshuis. Voor mijn broer is zijn laatste avond in Ghana aangebroken, dus we gaan er wat leuks van maken voor hem en de kinderen.

Tot onze grote verrassing was het huis zo goed als afgemaakt in de tijd dat wij op vakantie waren. Alle ramen met stalen draden zitten er in, alles is goed gepleisterd en eindelijk zit de verf er ook op! Morgen de stichting naam er op schilderen en dan is dat projectje klaar. Ook het projectje met de schoolbordverf schiet op. Nu hopen we alleen ook nog dat de put afgemaakt wordt voordat wij hier dinsdag vertrekken. Dat gaat niet helemaal zoals gehoopt. Laten we hopen dat het goed komt! Aan de welwillendheid van onze kant ligt het in ieder geval niet.

Ik heb zin in de laatste dagen met de kinderen om mijn avontuur compleet te maken, maar ik zal ook blij zijn als ik weer in Nederland bij iedereen die ik lief heb ben.

Voor nu heel veel liefs vanuit een benauwd Ghana,

Aunty Kielie

1. Pap en Mam:
    3 april 2014
    Heel veel plezier vanavond.....en geniet ervan de laatste daagjes daar. Uiteraard hopen wij voor jullie ook op een goede afronding voordat jullie vertrekken. Maar sowieso is er al heel veel gedaan, en is er veel bereikt waar je supertrots op kunt zijn! Je kunt niet meer doen dan je best, omdat je ook afhankelijk bent van anderen.
    Lekker aftellen....en heerlijk als je straks weer hier bent.Wij zijn vast en zeker niet de enige die dat vinden. Liefs van ons terug.
  2. Corina:
    4 april 2014
    Jeetje wat gebeurd er een hoop. Ik ben zoooo trots op je!

liefss Corina
  3. Oma en opa:
    8 april 2014
    nou kylie geniet nog even samen met manon in het hotel even tot jezelf komen wij wensen je een hele goeie reis terug zal toch weer blij zijn als je weer hier bent het lijkt zo ver
    tot snel dag lieverd een hele dikke knuffel van ons opa omaxxxx