Rood, roder, roodst!

21 november 2012 - Akuse, Ghana

Bonsoir en WHOEHOE!

Maandag samen met Fleur naar Akuse geweest op de motor om sigaretten te halen en supercoole Ghana-souvenirs te kopen! Vanuit Akuse teruggelopen naar Natriku en hier lekker rustig aan gedaan 's middags waarna we weer een avond hard aan school hebben gewerkt!

Gisteren lekker topless liggen zonnen onder een leeuwenkoningboom in Akuse, werkelijk GENIAAL! Het was heerlijk, stil en mooi.. Dat gaan we vaker doen! Daarna ook weer hard aan school gewerkt..

Vandaag zoals gister en eergister weer hard aan school gezeten vanavond, en daar gaan we morgen de hele dag maar eens mee door om de observaties af te krijgen! En vandaag naar Somanya geweest om op een hele grote, drukke, Ghanese markt met typisch Ghanese geuren, producten en mensen die je Bruni noemen, aan willen raken en vragen hoe het met je gaat, sloffen sigaretten te halen en de laatste souvenirs! Hopen dat ik het heel kan vervoeren allemaal!
Ook een kokosnoot laten slachten en gedronken en gegeten.. Dat is dus HEEL naders dan dat ik ze van vroeger ken: die pappa openboorde waren toch echt veel lekkerder dan deze verse!

Vanmiddag nog de mooiste stunt gedaan; samen met Fleur door het bed gezakt mwoehaha! Dat klinkt fout, maar we zaten er gewoon op! Die is nu dus weer op z'n Afrikaans in elkaar getimmerd!

Snaveltjes dicht, oogjes toe, het is half negen 's avonds en ik ben moe! Slaap lekker Nederland! Ik mis je en al mijn lieve mensen die er wonen.. Nog 16 dagen, en nog ietsje langer en dan kan ik ook weer SuperNintendo-en..! WHOEHOOEEE!

PS: Ode aan Eddie Vedder-Into The Wild, die mij door mijn moeilijke momenten heen sleept! Dank u Eddie Vedder, je maakt mijn ervaring compleet!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Pap en Mam:
    21 november 2012
    Jaaaaaaaaaa, nog 16.......whoehoe, whoehoe, whoehoe!
  2. Fenna:
    23 november 2012
    KNAP BEZIG!!!!! SUC6 NOG BIJ DE LAATSTE LOODJES! BURGER KING WUIFT JE TOE VANAF HIER:)
  3. Oma en opa:
    25 november 2012
    lijkt me wel leuk die marktjes daar van alles en nog wat nartuulijk leuk dat je er af en toe even uit kan nog heel veel succes kylie tot over 13 dagen xx