This is what it is!

29 oktober 2012 - Akuse, Ghana

Na gister vind ik eindelijk mijn weg in Afrika, Ghana.

Afriks is helemaal niet droog zoals ik had verwacht, het is hier mooi groen en gister een ongelofelijk mooie rivier gezien! Foto's en filmpjes zijn geweldig! Ben er eindelijk een beetje rustig van geworden, dus vanaf nu zal de tijd harder gaan!

Er zijn voor mij als Nederlands meisje wel veel tegenstrijdigheden hier.. en heel veel indrukwekkende dingen, sommige mooi: sommige in mijn ogen vreselijk.
De natuur is fantastisch over het algemeen: mangobomen, leeuwenkoningbomen, hagedissen, een bizarre rivier, mijn grens overwinnen door op een doodenge hoge brug te staan om de rivier te kunnen filmen, de dam.. Briljant! Vreselijke dingen zijn een aan zijn poten vastgebonden geitje van een motor afgesleept zien worden en in de kofferbak van een auto gegooid zien worden; ik kan nooit meer normaal een geitje geluid horen maken..  En zoals ik al had verteld hoe oude mensen hier leven; dat sloopt allemaal best van binnen..

Gelukkig is mijn huidje een mooi kleurtje aan het opbouwen en voel ik me niet meer zo blank, daarnaast ben ik heel wat dunner geworden; goed, als het maar niet zo hard blijft gaan! Zonneallergie en buikpijn blijven vervelend, maar verder maak ik steeds meer leuke dingen mee en kan ik me daar meer op gaan focussen!

Vanochtend naar de school geweest voor het onderzoek en daar een van de coolste dingen tot nu toe meegemaakt: de kindjes van het weeshuis die op ons af kwamen rennen om ons te knuffelen! Die kids gaan je echt aan het hart, ze zijn zoo lief! Lijkt me een mooie afsluiter :) beeld spookt steeds door m'n hoofd en that's what it is: hier doe ik het voor!

Liefss Kylie

1. Fenna:
    29 oktober 2012
    YOU DAM RIGHT GIRL!!!!!!! de KINDJES daar doe je het voor en daar ga jij een mooi onderzoek voor maken:) Prachtig:)!
  2. Pap en Mam:
    29 oktober 2012
    Ja, zoals we je hoorde gister met ons gesprek lijkt het me super dubbel, maar inderdaad kijk naar de kids......die zijn blij met wat jullie daar komen doen!!! En geniet van alle MOOIE dingen die er wel zijn. Fijn je even gehoord te hebben! Kus en dikke knuffel van ons.....
  3. Jas bar en pastapipo:
    29 oktober 2012
    hee kyl.....nou dat klinkt best indrukwekkend allemaal!! maar wat je zegt..doe t voor die lieve kindjes. je bent een toppertje!! dikke x van ons 3:)))
  4. Fenna:
    <3 <3 <3 <3 <3 <3
  5. Kylie:
    29 oktober 2012
    Thnxx voor de lieve en goed om te horen reacties! Doen me goed :) nu mijn dagboek maar weer eens bijwerken..! Liefss en een dikke knuffel voor jullie allemaal!