Soo much to see!

22 oktober 2012 - Accra, Ghana

Even een kort berichtje vanuit Ghana.

Vandaag vooral moe na een lange autorit. Je ziet zoveel onderweg dat het haast niet bij te houden is.. Erg leuk, evenals erg vermoeiend!

Wilde vooral even laten weten dat ik het leuk vind om jullie reacties te lezen :) en dat ik nu een eigen internetdongel heb, dus er meer op m'n site zal komen en ik vaker online zal zijn op Facebook en Skype!

Mocht je me willen smsen, doe dat vooral naar m'n Nederlandse telefoonnummer(ik sms dan met m'n Ghanese terug), bellen zullen we echt via Skype moeten doen of je moet m'n Ghanese nummer bellen, anders kost het me een euro per minuut!

Voor nu even weinig te vertellen, omdat ik alles zelf weer even moet ordenen..

Except: overal hier zijn Leeuwenkoningbomen! I just really love them!

Much of love, Kylie

1. Ilona:
    Heej Kyl!

Klinkt goed allemaal! Ben je nu echt al in het weeshuis? Ik ben benieuwd hoe dat is... succes!!!

Dikke x
  2. Fenna:
    23 oktober 2012
    Schat, ik ga gewoon lekker veel reageren hoor! En wat mooi leeuwenkoning bomen! Als het goed is ga je nu snel naar het weeshuisje toch?! Laat alles maar ff op je inwerken hoor, het is ook zoveel! Veel plezier meis!!
  3. Leander:
    23 oktober 2012
    Heey Kylie! Interessant allemaal! Take the time om ff aan alles te wennen! Blij dat je nu naar het weeshuis gaat en weg bent van Accra!;-) Keep us posted en we spreken elkaar snel!