I'm in Africa!

21 oktober 2012 - Accra, Ghana

Goodmorning lieve lezers!

It's time for Africa!!

Gister aangekomen in Ghana, Accra. Heerlijk warm hier en we hebben een mangoboom in de tuin, how sweet is that! Gister was alles een beetje dubbel; ineens in een hele andere, nieuwe wereld.. Vandaag is alles beter; beetje geaclimatiseerd hier en heb het naar m'n zin: de warmte went snel en alles is hier heerlijk goedkoop! Sigaretten voor 60cent per pakje, een smsje is 4cent: beter kan haast niet! Morgen een internetdongel kopen, dus dan heb ik in het weeshuis ook gewoon internet, dus jullie zullen regelmatig van me horen!
We zijn nu in het huis van Arno en hebben hier gewoon een eigen vrouwelijke kok! Het is dus heerlijk om hier de eerste dagen te verblijven! Straks gaan we naar het ArtCentre, even kijken of ik zo'n cool Afrikaans masker kan scoren!

Tot gauw! Liefss Kylie

1. Bjorn:
    21 oktober 2012
    Jaloers!!!! Heel veel plezier daar zus. Klinkt allemaal al super :).
  2. Fenna:
    21 oktober 2012
    Schatje, super!! haha, geef kylie goedkope sigaretten, en goedkope sms en ze is blij. Ik moet bij bjorn aansluiten dat ik eigenlijk ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje jaloers ben, oke ietsiepietsie meer. Maar jij verdiend het ! dus geniet ervan:)
  3. Jas bar en pastapipo:
    21 oktober 2012
    hee kylem, dat klinkt allemaal erg goed!! Blij te horen dat je t goed hebt....Geniet ervan.....en niet teveel mango's eten....Oja stuur jij een een vrachtwagen met sigaretten deze kant op...ken je tantie wel gebruiken....liefs en een dikke x van ons 3:)))
  4. Ilona:
    21 oktober 2012
    Fijn dat het al een beetje went Kyl, geniet er lekker van! x
  5. Pap en Mam:
    21 oktober 2012
    Kijk dat zijn goede berichten.....was natuurlijk al een beetje op de hoogte door je smsjes, maar zo' dongel zou fijn voor je zijn! En uiteraard ook voor iedereen hier....leuk zeg een mangoboom. En superlekker. Ook fijn dat de andere dingen zo goedkoop zijn en dat het vandaag beter gaat. Natuurlijk is het wennen allemaal en dat moet even een plekje krijgen! Dat zal heus wel goedkomen. Het heeft even tijd nodig....geniet lekker en we zijn super trots op je dat je zoiets moois doet als dit stukje wereldverbetering. En het is meteen een heel mooi avontuur voor je kus pap en mam. En een poot van Fjur.
  6. Judith:
    23 oktober 2012
    Waaaa klinkt allemaal zo supergaaf!!!! Ben ook stikjaloers, maar zoals Fenna als zei JE VERDIENT HET!!!! Geniet van alles en spreek je hopelijk snel weer, dikke kus uit Nederland