Society, you're a crazy breed.. I hope you're not lonely without me..

26 november 2012 - Akuse, Ghana

Ik leef in een wereld van uitersten en tegenstrijdigheden..
Het ene moment vind ik het geweldig, het volgende moment wil ik naar huis.
Als ik aan naar huis ga denk word ik blij, en verdrietig tegelijkterijd..
Ik zal alles wat ik gemist heb niet meer hoeven te missen en tegelijkertijd laat ik een wereld vol kinderen van wie ik echt zielsveel ben gaan houden achter, die ik thuis zal missen..
Mijn gevoel wordt alle kanten opgeslingerd, van alle positieve gevoelens die je maar kunt hebben naar alle negatieve gevoelens en terug naar de positieve gevoelens.

I am lost in what I feel en what I think about this world; the world I live in, the world I used to live in, and I am a little afraid of the world I will live in when I am back home.

Society, you're a crazy breed.. I hope you're not lonely without me..-Eddie Vedder

1. Ilona:
    27 november 2012
    Heej Kyltje, kan me goed voorstellen (maar misschien ook niet helemaal) dat je het een soort engig vindt hoe je het straks thuis weer gaat vinden. Lijkt me heel raar om weer volop te proberen te genieten van wat je hier hebt, terwijl je weet hoe het daar was en nog steeds is en hoe het met 'je' kindjes gaat. Maar komt vast goed schatje! ;o). Misschien kan je hiervandaan nog wat doen om een verschil te maken?! Dikke x
  2. Kylie:
    27 november 2012
    Thnxx :) lief van je! En inderdaad zal het voor iedereen thuis niet compleet te begrijpen zijn... Dus dat maakt het ook lastig straks! Maargoed, misschien een goed plan om nog eens terug te gaan :) dus het komt inderdaad vast goed, zal alleen weer even wennen zijn! Xx
  3. Oma en opa:
    28 november 2012
    nou oma denkt dat je thuis weer snel je ritme op zal pakken maar dat je de kindertjes ga missen dat geloof oma ook wel maar er is altijd weer een weg terug om daar iets goed te doen voor hen als je dat ooit zou willen je heb nu al heel goed je steentje bijgedragen daar en dat is heel mooi en een hele ervaring wij zijn trots op je je bent een toppertje heel veel liefs oma opa xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx