Kamperen in Afrika!

6 maart 2014 - Akuse, Ghana

Lieve allemaal,

vanaf het weeshuis mijn eerste verhaal! Dat begon met een lange hobbelige reis met apen onderweg! Ontzettend veel inkopen gedaan om de komende tijd te kunnen eten en water te kunnen drinken..

De kinderen moeten er nog even aan wennen mij weer te zien en Manon te ontmoeten maar het is leuk hier weer te zijn. En om ze eindelijk een echte knuffel te geven en hun mooie gezichtjes weer te zien!

Een tent opzetten in 30graden is wat minder, maar alles stond snel, staat goed en het is regenbestendig zo te merken! Wel benauwd, maarja: wie kan er nou zeggen dat ie in Afrika heeft gekampeerd? Dus stiekem vind ik het eigenlijk wel heel stoer!

Tot snel,

veel liefs Kielie

1. Ilona:
    6 maart 2014
    Is weer eens wat anders dan Zuid-Frankrijk! :-)

Goed dat je eten en schoon water hebt meegenomen!!! Veel plezier Kyl, geniet ervan!

Liefs Ilona
  2. Corina:
    Lieve Kylie,

Zo te lezen gaat het voorspoedig tot nu.
    Ik hoop dat het werk ook gaat zoals je wilt.

We blijven je volgen! Liefss Corina en
    Esmee
  3. Papa:
    6 maart 2014
    Heej Pip, en hoe vind Apie het dat je er weer bent? Leuk om alles te lezen en te volgen......Kus pap
  4. Kylie:
    6 maart 2014
    Bedankt voor jullie lieve reacties! Afie vindt het nog een beetje raar, maar zoekt me langzaam op :) met het eten en drinken zijn wij ook erg blij! En ook wij hopen natuurlijk dat het project goed lukt! Liefsss
  5. Wieke:
    6 maart 2014
    Top meiden! Fijne tijd gewenst daar... Ik hou de verhalen in de gaten. Leuk om jullie te volgen zo. Succes!
    Groetjes Wieke
  6. Oma en opa:
    10 maart 2014
    hallo lieve kylie er is iets niet goed gegaan denk ik met het eerste berichtje nu een nieuwe blij dat je reis goed ver lopen was en er nu heerlijk van genieten liefs van ons opa oma.
  7. Fenna:
    16 maart 2014
    Wat leuk aapjes! En zelfs in ghana bereid je je zo goed voor toppie:) Ja dat zal wel met het wennen spannend joh hoe gaat dat nu? Geniet er nog lekker van!

Liefs Fen